Jag måste!

Hej hopp! Slapp åka bussen hem idag, härligt! Kände mig en aning taskig mot Sara, meen vafan hon har klarat sig många gånger förr!
Annars har dagen varit hyfsat bra! Inget speciellt har hänt, men det var kul ändå! Och 8a:s kända svenskalektioner var... weird! Haha gillaknappen på dom asså!

Nu sitter jag och lyssnar på en jättesorglig låt. Kände att det kunde vara bra att tänka till en sån låt.

Äh nu ska jag förbereda mig för ridningen ikväll. Fast inte nu, om ett tag.

Ehm... Om ni undrar varför jag lägger upp så mycket webcam bilder, så är det för att jag tkr det är kul! xd 
Meen om ni tkr det är jobbigt så säg till! 

Och nej, jag gör INTE tummen ner för simpsons. Det var för att jag skulle försöka peka på tv:n... 


Jag sjunger...










Nu ska jag inte tråka ut er längre! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaa

Hahaha om inte pappa hade fixat din tv så skulle inte den funka! ;)<3

2011-03-21 @ 15:52:56
Postat av: Carro

Hahah antagligen inte xd <3

2011-03-21 @ 15:55:23
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0