Jag ska säga, du ska svara!

Hemma igen efter en härlig promenad! Riktigt skönt var det!! Känns som att den glada vårkänslan är tillbaka, vilket betyder att jag förhoppningsvis inte kommer vara lika deprimerad igen! Inte för att ni har märkt det men när jag är hemma så kan jag vara det, rätt ofta.

Och som Sara sa så fick hon inte mig på andra tankar. Typiskt!

En sak som fashinerar (stavning) mig är hur sjukt rätt alla horoskop jag läst på sistonde har haft! Faktiskt!
Och Alva måste visa en sak, som kanske du också vill kolla. 

Nu skall jag jobba Franska!

Just ja skulle skriva upp vad jag ska hinna göra innan kl.18.

- Skriva inl.uppgift Franska
- Läsa till hk-prov
- Ta bort nagellack
- Måla naglar?
- Äta

Aa och det där kan ta tid om jag känner mig själv rätt.

Ehm, aa vi ses, ksk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0