Några saknade tillbaka.

FÖRLÅT ALVA!(a)

Ehm aa det där behöver ni inte bry er om... elr möjligtvist Alva!

Denna dag har varit toppen! Fick träffa min Sofia igen! Och guu vad brun hon va ;O... :( Det är iaf vääldigt kul att hon är tillbaka!:))

BRUN MAAAGE! ;O


Annars då? Joo vi hade två prov, teknik och engelska, båda gick så där. Hörövningen på engelskan var svår! Tekniken var väldigt svår, men tror det gick bra iaf!

Och nu sitter jag här med foten i papperskorgen! Väldigt bekvämt faktiskt!!

Imorn kanske det blir att träffa Sofia efter skolan! Och på torsdag blir det nog att hänga med Alva hem, för att sen åka till kyrkan! Och på fredag blir det kanske bio. Och på lördag också...
Väldigt mycket kanske där! Får se hur det blir.

Nu ska jag nog fortsätta att läsa på till andra prov som kommer och går... Och lyssna på melodifestivallåtar (H).

HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Alva

vaa?! vad äre nu då?

och jag försökte skicka ett sms så du får mitt nya nr men jah har ingen täckning i ödemarken:D

2011-03-08 @ 18:30:29
Postat av: Sofiaaaaaa

Hahahahahhha vafaan carro la du ut den där bilden på min mage!!!???? xDDD:*<333333333333

2011-03-08 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0