Och jag fortsätter drömma

God morgon! Eller go'midda kanske.

Har varit vaken sen åtta, gick upp vid nio. Har hunnit läsa en massa tidning och plugg.

Dagen igår var as bra!:)) Skolan var okej, provet gick bra iaf.

Efer skolan blev det bio i Uppsala med Alva, Emelie och Maria! Blev " Min låtsadsfru"! Var fan asbra:) Haha kul hade vi på väg till bussen...xd
Tack för en as bra eftermiddag/kväll och tack för presenten;)<3

Snart ska jag väl ta och gå en uppfriskande promenad med min underbara granne! :D
Kanske får mig på andra tankar. Men skulle inte tro det...

Och ikväll blir det att åka till bästa Sofia! Och sen är det juh melodifestivalfinal också!

Gammal bild:




The only thing I think about is you...



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha och du trodde att JAG skulle få dig på andra tankar? Njaaae, jag får väl dig snarare att tänka ÄNNU mer! ;)

2011-03-12 @ 13:31:21
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0