Tanken på att det snart är fredag skrämmer mig...

Tjaa! Nu har denna lilla flicka kommit hem med några om och men!
Idag har också varit rätt soft! Vi hade ju inte alla lektioner, och kmr inte ha det imorn heller! (y) Istället var vi i källaren hos Matiss (det där kunde misstolkas) men det var askul fan. Länge sen jag garva så mycket! Och imorn ska vi tävla i poetry slam. Det är typ diktning...? Men det blir nog kul, och jag har ju inget att vara nervös för, för jag ska ju inte vara nån av klassens representanter! Det hade jag aldrig pallat. Men det kan nog bli kul att vara publik elr vad jag nu ska vara!
Hade redovisning på musiken idag som jag säkert redan har nämnt. Det var lite scary men det gick bra, och jag hoppas att det inte lät förjävligt... Man vet aldrig med mig!

Imorn blir det konfa... tydligen den viktigaste onsdagsträffen hitills! Och bara för det får jag inte gå ifrån och spela gitarr vilket betyder att jag måste missa en lektion, inte bra!

Äh nu ska jag stötta, elr kanske peppa, Alva!
Såå vi hörs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0