Lova att det blir bättre den här gången, snälla?

Tjaao!
Ska jag berätta om min dag? Jag gör det ändå. Inte så intressant men jaja!

Engelska: Film: Searh.
Lk, Franska, Matte: Brandstationen! Ganska kul, inte dötrist iaf. Vi fick väl typ göra hjärt-lungräddning på dockor, släcka brand på docka, kolla på en sorglig film, kolla på hur dom jobbar vid en bilolycka (hahaha) och sen en kort film som var lite oroväckande.
Lunch: Lasagne:))))
Idrott: I've got a cooold! Fast det var rätt kul att se klassen springa (elr rulla) omkring i en liten brottarlokal! Hahah (y)!
So: Göra klart so-provet och prata om Japan.

Jaa det var min dag! Inte så kul faktiskt... Jag är inte alls lika glad idag som jag var igår och i onsdags. Vad kan det bero pååååå? xP

Igår följde jag med Alva hem, pratade typ bara! Men det var kul, heheh piinsaaamt (a)!
Så fick man ju se resten av Huddunge också! Litet jao!
Och sen var det temakväll. Ganska... tråkigt faktiskt! En f.d kriminell var där... Men det var okej!

Och resten av dagen blir det att mysa med Sofia! :) Längesen juh! ;o

Och i helgen... Träna på sång och sälja new body? Får se!
Men en sak som är helt otrolig... VI HAR INGA LÄXOR ELR PROV ATT TRÄNA TILL!! :D










(ljuset gör bilden roosaa ;O)
 
Och jag vet jag är ego, ful och knäpp!

Men vi hörs! Have a nice day!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0