Utkast: Mars 4, 2011

Tjaa! Sitter här med Alva Johansson! Hon är 38 år, jobbar som musikproducent och har gjort skivor till många kändisar! Bla Lady Gaga, Justin Bieber, September och Alica Keys. Hon bor i New York!

Dagen har vart bra som vanligt! Skriver lektionerna igen!

Engelska: Film-Search. Haha läraren glömde läxförhöret så vi slapp det (y)
Lk: Film-Junooo!
Franska: Film-nån fransk film.
Matte: Jobbaa.
Lunch: Fick vänta i evigheter på att ens få maten...Kycklingrejs iaf.
Idrott: Springa med mattor och boll(y). Sen doppboll. Sen bolllek med sak man hoppar över.
So: Redovisning vilket betyder prata inför klassen. Men det var lungt, var typ bara halva klassen. Dom andra låste vi ut (y)

Haha, jag och Alva hitta nån askul sida där man gjorde en slags musik video! Kan ej visa den här!


Haha lägg märke till mitt coola plåster! Det tredje jag fått av Tåis (y) Fortfarande mumin!

I like yooouuu!

Alva och jag hälsar:
Ha det gött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0