Fredag den 13:e minsann!

Goddag min kära vänner! Jag ber om ursääkt för skamligt dålig uppdatering. Jag har haft annat för mig helt enkelt. Moppekurs, prov att plugga till, konfirmation, moppekurs igen. Ah. Moppekurserna gick bra, nu är det bara att ta sig igenom ca 400 frågor, 20 tester, övningskörning, massa teori om bara trafik! Gosh, det kräver anstränging kan jag säga!
I onsdags så var vi upp i kyrktornet vilket är ca 60 meter högt, låter inte så högt men tro mig, det är det! En maassaaa trappsteg gick vi! Men det var det värt! ;) 

Btw så var jag i skolan igen i onsdags även om jag inte mådde toppen då, men kunde inte stanna hemma, skulle ha missat för mycket! Som tur var mådde jag bättre på kvällen! :)

Hähä idag har inte vi haft nå vanliga lektioner, elevens val all day long! Det var askul! Vi spelade "kulpanna" trooor jag det hette. Det var typ det enda vi har gjort idag, jag gjorde prov också.

Nu väntar långhelg, inte skola förns på onsdag igen! :D

Hehe idag är det fredag den 13:e! Inget jag har märkt av än faktiskt, som tur är! ;d

Imorn skall jag till Västerås så det blir ingen vidare bloggning på dan iaf!

See ya!:*


Kommentarer
Postat av: Sara

"Galen panna" duuuuuh ;)

2011-05-13 @ 17:40:32
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0