I can feel your hartbeat.

Oh yes, jag fick som jag ville...(a)!

Todaay:

Råd: Matteprov. Näästan alla rätt!
Bild: Äntligen klar med tulpanen!
Franska: Tyyp ingeet, var klar med allt. Satt och kolla lite i boken.
So: Inget soarbete iaf! Lite svenskauppgift, och kolla på you tube!
Lunch: Nån kycklinggryta och ris? Leta efter en människa vi aldrig träffade på...
No: Drogjobb i datasalen.
Svenska: Bokanalys och fiiilm! Grym film faktiskt!

Jaa det var min dag. Kvällens planer var att göra moppefrågor och ut och springa. Men tror inte det blir nåt av det! Moppefrågorna kan jag gott få en ledig dag ifrån och springa, ja det blåser ju så inåthelvete!;o

Kanske blir att kolla på konserten i skolan ikväll istället, får se.

Känslobild;


Förlåt för att jag blir alldeles vit, vet inte varför men antar att det är fönstrets fel!

Nu ska jag umgås (myys). ;)

Åååh och ikväll är det ju Glee! Love it! :D

Ovärt jag vet...puss på er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0