I remember when I saw you the last time.

Tjaa, sitter i soffan och kollar på MTV. Har inte gjort mycket annat idag, läst och kollat på tv typ! ;) På skoltid tänker ni kanske nu, men jag är sjuuukling idag. Hade feber igår eftermiddag/kväll/natt så kunde inte gå till skolan idag. Och jag har fortfarande lite feber och sjuukt ont i halsen. 
Och jag som ska på moppekurs ikväll... Jag får nog ta och "knarka" tabletter så att jag mår bra då. Och jag kommer inte behöva åka på den själv, Alva kommer nämligen hit om typ en timme! ;)

Första moppekursen kommer det bli, hoppas att jag kommer lära mig nåt och att jag kommer kunna ta kortet! Jag vill köra moppe nuu!

Får se hur det blir med skolan imorn men jag ska nog tvinga mig dit, annars missar man ju så mycket!
   
Haha nu kom den där reklamen jag älskar, den där för experia arc. "His playing with that thing again. I remember when we laughed together. What does he has that i don't?" Haha älskar den! xd

Bjuder på en gammal bild!



Vi hörs! :*

Kommentarer
Postat av: Adina

WOHO ! SE DÄR ! :D

EN BILD PÅ CARRO ! :D

2011-05-10 @ 21:02:25
URL: http://ekkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0