Jag är så rädd, men varför kan jag inte bara skita i alla andras tankar för en gångs skull?

Hejheeejheej!

Har inte haft tid att skriva förns nu men ni har förhoppningsvis klarat er. Gick ut vid tolv bara för att jag var tvungen att hjälpa till ute men det blidde att vara ute läänge, ändå till fyra typ. Har faktiskt tagit årets dopp i poolen också! Det var typ bara så att vattnet täckte botten men ändå, det var härligt kul! ;d
Solade också lite så hoppas att jag har fått lite färg! ;) 
 
Var med pöjkarna ner till ån och fotade när de var så tokiga att de åkte jolle i vattnet. xd

Och duktiga lilla jag har lagat mat i kväll, blev faktiskt rätt gott!:)

Imorn väntar en lång dag med massa redovisningar och sånt. Får väl ladda upp mig genom att softa nu! ;)

Ni får klara er utan bild för det gick inte att ladda upp... ;o

Hoppas att ni också har haft en lika bra helg som jag!

Vi hörs! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0