Jag har otroligt mycket att göra.

Tjuu!
Har äntligen städat klart mitt rum, tog hela morgonen;o Hard work yeah!
Men det måste bli fint tills imorn juh! Själva konfirmationen är häääär! Om inte jorden går under vill säga... Fan jag vill inte tro på det, men vem vet... :( FÖRHOPPNINGSVIS så får ni ett inlägg om att jag lever ikväll/imorn.

Gårdagskvällen var myys. Vi tjockade 5-minuterskola, cholkadbollar, påskmust, glasyrmuffins, maränger och jordgubbar. Var rätt halvdöd av mättnad efter det, huh. Men gott vare! Och så hade vi en del roliga pinsamma konversationer också... xd Haha när jag drack vatten halvliggandes så kvävdes jag och typ spydde upp allt vatten. Förlåt för att ni fick läsa det där. Inte trevligt!

Nu ska jag försöka ta mig igenom moppefrågorna som jag inte gjorde igår (a)... 

Och ikväll så kommer kära låtsadskusin som jag inte träffat på evigheter! :))
Blir många kära återséenden denna helg!:d

Ingen känslobild nu, ser förfärlig ut. Men jag känner mig rätt glad! :)

Bye!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0