Måste bara dela med mig av detta.

Igår köpte jag ju avslutningsklänning som inte direkt var billig. Så nu är jag typ asarg på att jag är så fattig just nu. Har en massa jag måste köpa imorn och jag vill inte ta slut på allt. Och inte ett öre kan man få av sina föräldrar heller, fast jag inte ens får hela barnbidraget. Fan vad jag hatar att allt ska kosta så mycket! :(

En annan sak jag stör mig på är att när jag ska ladda in bilder på min dator från mobilen så har den slutat att fråga om jag vill ladda in de atomatiskt eller inte. Utan jag kommer bara in på mappen på mobilen så jag måste KOPIERA in alla bilder och dessutom räkna ut vart bilden jag senast laddade in så att jag inte missar någon bild eller kopierar dubbla bilder. Och man ser inte heller bilderna, de är bara vita med blå text typ.
Detta stör mig något fruktansvärt.

Nu ska jag plugga...-.-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0