Måste säga att allt känns så mycket enklare nu!

Hellu! Nu är jag nyklippt och fresch! Häerligt att klippa topparna och fixa till lite! Det syns inte så fruktansvärt mycket men det känns kortare och luggen är myycket kortare!

Ni kommer ihåg när det var så här?


Nu är det så här! Liite kortare iaf :)


Så till gårdagen, var ju i stan. Köpte detta+lite till (bla matchande nagellack till klänningen!)


Så lite men såå mycket fattigare! :(

Åt 2011 års första mjukglass också! Muums!


Nu ska jag försöka få tag på min vän Alva som av någon konstig anledning inte svarar i telefon.

Får se när jag bloggar nästa gång, kanske inte imorn för vi har konfa och ett asstort svenska prov att plugga till!

Pössissar!:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du klippt lugg? ;O <333333

2011-05-17 @ 17:25:21
Postat av: Linn

sv; haha kompis mest! :) <3

2011-05-18 @ 19:09:47
URL: http://liiinnengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0