Miss U.



Jepp, här sitter jag och tjockar jordgubbsglass med chokladsås! Muuums!

-

Engelska: Ingen lärare. Soffan!! (H)
Musik: Film - Fantomen på operan
Franska: Ingen lärare, skulle haft vikarie och kolla på film men vi elever är så söta och duktiga på att övertala folk så vi slapp lektionen! Typ.
Lunch: Sommarbuffé - Kyckling, pasta, potatis. Fruktcoctail med grädde. Muums. Träna igen.
No: Redovisning - droger.
Teknik: Sexualkunskap med bara tjejerna. Riktigt trevligt faktiskt.
Slöjd: Fixa mina trasiga byxor. (xd)

Idag har jag pratat ut lite med en vän också. Härligt! Älskar dig!:*<3 (du vet vem du är)

Nu blir det som vanligt, moppefrågor och lyssna på nrj! Skulle gärna slippa det förstnämna, men men vill man ha kul så får man jobba för det.

...Bara för att Linnea ville att jag skulle ta en bild.


See ya!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0