Ps. I love you.

Helluu!

Kan börja med att berätta om min ointressanta skoldag.
Btw så var min söta syster på besök i högstadiet idag! hehe...
Engelska: Kollade på den jobbiga serien Search som aldrig tar slut.
Lk: Film; Mr Woodcook.
Franska: Film igeen; Coco Chanell.
Matte: Räkna matte...
Lunch: Tydligen gulaschsoppa som jag inte har ett minne av att ha ätit...
Idrott: Friidrott. Ute och inne, ute sprang jag mest och inne... då lekte vi mest.
So: Muntligt läxförhör. Tror minsann att jag fick VG!

Appropå betyg så gick svenskaprovet bra igår, fick MVG (y)!

Slapp åka bussen hem idag! Åkte moppe bakom Sara (H) Men jag hade, utan att veta om det, jackfickan öppen så mitt busskort tror jag föll ur för jag kan inte hitta det i jackan. Inte braaa! Har inte kollat i plånboken än men tror dessvärre inte att det är där... :/!

Ikväll blir det att ha en sån där underbar myskväll med Sara och Adina, länge sen sist!

Får se hur det blir med uppdateringen imorn, måste städa...

This is how i feel.


Nu ska jag ta tag i de där moppefrågorna jag måste göra innan tisadag! Wish me luck! :) 


Kommentarer
Postat av: Alva

OCh vemm vaare som fick bättre betyg än dey för en gång skull!(a) meen vilka fråger?! menar du om miljön? btw,,, måste snacka meed ddig seen:/<33

2011-05-20 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0