Taaggaad kär tjej!

Haodi!!:D
Har vart i Västerås idag, det var askul! Köpte en klänning, som är hemlig att se, sen hann jag inte handla mer. Stack till Erikslundgallerian där det var sångtävlingar och annat. Haha vi träffade på Sofias kusin från Skåne som vi inte hade en aning om att hon skulle vara där. Hon var med och tävlade i en av tävlingarna. Asduktig tjej! :))
Vi såg mååånga duktiga sångare där, vissa ganska kända som uppträdde men inte var med och tävlade. Bla en tjej som kommer vara med i kvällens "Kvällen är din"! Och en SJUUUKT J*VLA SÖT OCH DUKTIG POJKE på bara 12 år! Bilder kommer nog imorn! 

Nu ska jag kolla på Kvällen är din och sen är det ju ESC! Måste ses! Heeeja Sverige!!! Eric Saade måååste bara vinna nu asså, det vore awesome • 1000!

Tänkte ju börja med en "hur jag mår just nu bild" såå här kmr en! SÅ HÄR BRA MÅR JAG NU!



Vii hööörs!


Kommentarer
Postat av: Adina

en glad carro, woho !:D

2011-05-15 @ 11:18:38
URL: http://ekkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0