Why do you think like that?

Hejheej!
Är inte hemma så får bli ett snabbt inägg, men det blir det förmodligen inte...
Jag kom ju som sagt inte iväg till Huddunge igår, så jag var i Bystugan. Det var väl okej det med. Vi kollade på brasan och fyrverkerierna. Okej var det, typ.
Kom inte undan veden idag. Fick stapla en massa ved, noot fuun. Meen nu så är det bara en liten, liten hög ved kvar. SKÖÖNT med tanke på att det var 40 kubik från början.

Imorn är det skola igen, och jag har typ feber. Blöööö! Jag kom precis på att jag och vi andra konfirmander från Heby inte har en enda "hel" vecka kvar det här skolåret;D På fredag är vi ju lediga och alla andra resterande veckor har vi alltid något speciellt, som gör att vi inte har vanlig skoldag eller är lediga! Sooft juh!

Hahah det blev ganska långt inlägg ändå...(a)

Den här veckan kanske det blir dåligt med uppdatering för jag har prov...-.- Men ni klarar er!;)

See ya!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0