Hej!

Den här veckan har vi nog den svåraste engelskaläxan jag har varit med om. Jag förstår inte ens de svenska orden, då är det illa! Förklara för mig vad lågkonjuktur är liksom, och vad det heter på engelska...

Dagen har varit fartfylld, typ. Jag har försökt stänga in Rebecca i ett skåp, bara en sån sak. Och så har vi filat på våran Übergrymma uppfinning!

Och imorn är det dags för den årliga innebandyturneringen. Kan inte med sanning säga att jag är taggad på att spela, men jag är taggad på att se våran klass skitsnygga outfits!! Om det blir som vi hade tänkt vill säga..



Vi hörs babeees!:*


Kommentarer
Postat av: Frida

jag fattar inte heller engelska läxan!!!!!!!

hahahhhhahahah jaa becca, jaaa.... hahahaha:*

2011-11-22 @ 18:02:01
URL: http://fridaberitlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0