Blogglusten är på topp! :D

Ojojoj. Jag har typ 20 tusen saker att säga känns det som.. Men det räcker med bara ca 10 saker av dem va? Ah så får det bli!:)

Jag kan ju börja med att berätta om min fruktansvärda träningsverk vid armarna. Vi gymmade igår på idrotten, så kan det gå! Hoppas att jag pallar dansen imorn bara... 


Precis där!↑

Skoldagen har ju varit braa, som vanligt typ!:) På no;n kom våran syo in och pratade med klassen om gymnasieval och sånt blahiblaha.

Och fortfarande så har det inte klarnat nå mer. Men jag ska väl ta och läsa igenom katalogen ovan så kanske, bara kanske, det klarnar.

Ah och så igår då, och i söndags för den delen, så skulle jag blogga från mobilen men det ville sig inte. Så inte fick ni se något sjukt intressant inlägg inte.. Cpblogg.se!
Men i alla fall det jag skulle säga igår, det sjukt viktiga, var att skolkatalogen kom!:D Åh så glad jag blev!! Ni anar inte, jag ville bara skutta och skrika av lycka! Men det skulle sett lite konstigt ut (dock så gjorde jag typ det ändå..). Lite väl glad över en sån liten sak men ändå.. (a)

Äh det här blev så mycket så jag tar resten i ett senare inlägg. Stay tuned!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0