Dreams

Jag sitter i Los Angeles på en bänk, eller något sådant. Det är konstigt nog inte mycket folk ute. Jag tittar upp. Ser en sån där stor tv-skärm på ett hus. Tittar lite på reklamen där på. Och plötsligt så kommer det en video, nästan som en trailer, med Justin Bieber. Jag blir typ asglad och börjar ropa "jag ser är i LA och ser på en skärm med Justin Bieber!!" väldigt många gånger med en sån där irriterande retsam ton. Sen kommer någon och säger att det här stället inte är själva staden utan den är någon gata bort. Så då går vi iväg, jag och den där kompisen.

Hahah. Detta var min dröm natten till tisdagen. Totalt ovärd dröm, har ingen aning om varför jag drömde den. Har inte direkt tänkt på något av det där... Men som ni vet så är drömmar väldigt ofattbara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0