Holaaa!

Jag är hemma. Och nu kommer en sammanfattning av gårdagen och idag. Om ni orkar läsa. 

Igår: En rätt kul dag. På idrotten var det bara tjejerna i idrottshallen. Killarna var och gymmade, vilket vi ska göra på måndag. I alla fall så var det nog den roligaste idrottslektionen i hela.. ja allt! Till att börja med så hade vi ingen lärare, så vi latjade runt hur vi ville. Dansade, sjöng, dunkade musik, hängde i ringar... Ah kind'a fun! ;d  
Det roliga fortsatte i omklädningsrummet, min BH fastnade i Fannys hår..!
Efter skolan var det danstajm, och denna gången följde Adina med in för vi skulle köpa lite grejs! Mycket trevligt!:)
Lite udda bussresa hem dock, eller snarare udda resenärer. Hälften var ju f*n Hebybor!;o

Idag: På no;n var det fallskärmsbygge som gällde, och sen tävling i ljushallen. Och jag har inte direkt presterat mitt bästa idag, var rätt lat.. (a)

Jupp, and that's what have happened in my life! :)



Vi hörs, ses osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0