1 september.

Helt sjukt, som vanligt när det blir en ny månad. Dagarna går för fort!!:(

Jag kan glatt meddela om min upptäckt att våra äpplen i trädgården äntligen har blivit ätbara! Alldeles röda utan på och alldeles vita inuti! Fantastiskt!:D

Sitter och kollar på Disney Channel, haha. Men det är rätt underhållande..xd.
Annars så måste jag plugga, men jag orkar och vill verkligen inte. Får hoppas det går bra ändå. Det känns som at jag har tappat plugglusten (vilken jag aldrig direkt har haft men ändå), men förr orkade jag  i alla fall plugga. Men nu, nej det går typ inte. No är jättesvårt och jag vill inte läsa sånt jag inte förstår. Nio år i skolan är för länge, och fler blir det.
Nu låter det kanske som att jag ska sluta plugga helt och skita i betygen, men nej, verkligen inte. Skulle vara katastrof om mina betyg sänktes!

Bild i repris (bildbristdatorn).


Good bye for so long!

Kommentarer
Postat av: Nea

mina glasögon :3

2011-09-01 @ 22:01:59
URL: http://snurraochspy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0