Friday night

Tjohioooheehihooo! Det är freeedag people, fredag! Åh stor kärlek till fredagar!♥

Eller just denna fredag har inte varit jättekul, men den kan ju bli! Har nämligen haft matteprov. Det gick rätt bra faktiskt. Dock tog det två lektioner att göra klart det. 80 minuter närmare bestämt.. Men det var ju 14 uppgifter också.
Vi fick glass sista timmen!! Asgod magnum white (om den heter så)! Tack Erik för att du vann skoljoggen så att vi fick fika:)
På tal om skoljogg, jag har nu avklarat den sista skoljoggen i grundskolan! Wohoo! Och jag kom typ jättesent. Wohoo!

Aja nog talat om skolan nu.





Jag ogillar mitt hår just nu. Det bara står ut och är strävt. Och eftersom att håret är det enda jag gillar på mig så innebär det att det finns inget jag gillar med mig just nu... Ojojoj här var det dåligt självförtroende!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0