Go'kväll!

Och nej, jag har inte stängt av datorn än.. (a'

Men mycket annat har hänt. Jag har förmodligen varit med om årets galnaste middag. Alla hjälptes åt med att laga köttbullar och makaroner och lite annat. Gick bra. Själva måltiden var crazy. Jag spelade mamma och David pappa (HAHA) och ja vi försökte spela dom (utan att röra varandra!). Helt plötsligt kom det makaroner flygande in i tröjan på mig. Tomas startade det. Ah så det blev lite matkrig. Men jag kan ärligt säga att jag inte kastade något tillbaka! Jag är så duktig, så duktig! ;D
Och som tur var så var det inte så mycket krig som det kanske låter som.
Det var helgalet i alla fall. Och kul!

Kan också meddela att vi för en vecka sedan köpte ca 16 liter mjölk. Och nu är det en halv liter kvar. Vi dricker massvis!

Så kan det gå när familjen Ålund/Svensson/Jansson är ensamma hemma utan föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0