HEJ!

Jag blev förövirgt jätteglad när jag kom in och kollade på klockan och såg att den var halv 2 istället för halv 4, som de är andra skoldagarna! Fredagar gillas starkt!:d

Sara var och hälsade på en stund i skolan idag också! Åhh vad jag har saknat den människan!!

Annars så har dagen varit rätt soft, på svenskan satt vi bara och snackade om livet i en ring med klassen, det är så trevligt så. Särskilt med 9a! Tack snälla Marie-Louise!:)

Det kommer förmodligen bli en väldans lugn fredagskväll, guu såå sköönt! Bara vara hemma och ta't lugnt, kan vara bland det bästa som finns! Men det är inte så ofta det blir "lugnt" när alla barna är hemma + Frodo..


Kanske ser lite ledsen ut, men det är jag inte. Jag är bara förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0