Hola amigos!

Sitter i soffan som vanligt, har växtvärk i benet. Ovanligt, eftersom att jag antagligen inte kommer att växa mer..

Håller på att flytta över mina bilder och sånt från datorn till en extern hårdisk (tror jag det heter). Datorn är full, haha. Men det känns som att jag inte kommer att kunna se bilderna någonsin igen när jag flyttar dem. Men så är det nog inte.
Och kan ni gissa hur många bilder jag hade? Näe skulle inte tro det.

Jag har nämligen 18 092 bilder, bara bilder!! Hade jag själv aldrig trott, skulle ha gissat på 5000 kanske. Men det var ju fel..

Idag blir det nog en lugn dag. Måste plugga och städa rummet. Det är väl it typ.

Jag blev inte ensam igår kväll, eller jo fram till 21.45 men sen så kom Sara och gav mig sällskap! Mycket trevligt!:)


Bara för att jag saknar dig gums (även om det bara var två dagar sedan sist.xd)

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0