How am I supposed to know?

Klockan är 14 och jag är hemma! Älskar fredagar!!♥
Plus att jag kom hem ännu lite tidigare för att vi hade en så snäll busschaufför (en annan än hon vi brukar ha) som skjutsade oss ända till infarten på gården! Annars måste vi gå ca 500 meter men nu behövde vi bara gå
10!;d Det du Sara, det var ett tag sen vah? Synd att du inte var Hebyelev!;)

Dagen har varit bra, som vanligt. Har dock inte varit lika sprudlande glad idag. Men det funkar det åh!

Nu fick jag hjärnsläpp och har inget mer att skriva, men jag slänger nog in ett eller flera inlägg senare.


Saknar dom byxorna! (Jag , ehum, spräckte dom på konfalägret..(a' )

P.O.K!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vaddå vah? :o ;) <3

2011-09-09 @ 15:04:10
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0