I have too easy to fall back.

God morgon! Eller nja inte morgon direkt..
Nu har jag bloggat alldeles för lite. Ber om ursäkt, men har inte haft tid. Åkte ju till Uppsala igår för att träffa Maria och hennes familj. Stannade där nästan hela kvällen, och det var jättetrevligt! Blev lite klokare i allt möjligt i och med våra diskussioner. Ganska mycket klokare i mitt kommande gymnasieval tror jag! :)
Jag har inte mycket att säga, blir förmodligen ingen toppbloggning idag heller. Ikväll är det ju Awkward och Idol!! ;d Känner att tv-programen har kommit igång på riktigt nu!:D
Nej men ska väl ut och springa snart, hörs kanske senare!;)
Man kan kalla det blidbrist..↓
(dumma google chrome som inte kan dela in i stycken..)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du välja då? :)<3

2011-09-18 @ 14:13:54
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud vilken fin bild !:D

2011-09-18 @ 18:25:46
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0