Just fun

Jag har bakat bröd! På hemkunskapen dock, inte hemma.. Bara att slänga i lite ingredienser av det som fanns sa våran lärare. Och det blev asgott!;d


Och när vi hade bakat klart så hade vi sjukt kul vid fikat. Vi må ha skolans härligaste klass asså! ;*

Faast igår på svenskan gick vi nog lite väl långt. Jag som trodde våran klass hade mognat och blivit tysta och duktiga på lektionerna, det såg faktiskt ut så ett tag, och så igår sista lektionen så skulle vi jobba och lära oss. Men vissa kunde inte sluta prata, tillslut fick läraren nog och vi fick sluta. Precis vad alla ville. Men man fick ju en del skuldkänslor. Dock så var det hela väldigt kul, älskar våra svenskalektioner! Vi har så roliga diskussioner. "Men om Ronja Rövardotter heter så, då måste hennes pappa heta röv ju?!" x'd

Appropå igår, jag hittade ut ur skogen själv! ;d Och jag fick alla rätt!! Så jag blev utan tvekan godkänd på nian's origenteringsprov! :d Och - det tog inte så lång tid!
Men Alva den rackaren kom ifatt mig några gånger, och skrämde mig! Såå då var det bara att springa på ännu snabbare, men hon skrämde mig bara igen..

Oj vad långt det blev, sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0