Massa läxa.

Sitter och lyssnar på Electropop! Faan vad skön snubbe! Ni som såg idol igår vet vad jag menar ;)

Dagen har varit riktigt bra. Har varit ganska glad också så det är ju toppen! I alla fall efter No-provet var avklarat, som förövrigt gick sådär. Tror knappast får mer än G+..

Nu har jag en sisådär 47 engelskaplural ord att lära mig tills på torsdag (hur tänker männsikan?!) och sen en massa franska läxa. Nu har skolan kommit igång på riktigt, inte kul!

Upptäckte idag att vi nior får vara i ett av musikskolans rum på rasterna och spela lite, såå jag och ett par kompisar tillbringade lunchrasten där! Så coola asså!(H)

Gosh vad mycket skolsnack det blev nu, tråkigt jag vet, så jag slutar skriva nu.

@ Adinas studsmatta, alvas fot!


Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0