Sms!

Nu har jag fixat klart med hårdisken för nu, och jag har varken bilder eller musik/filmer på själva datorn längre. Men den mår nog extremt bra av det, min fina älsklingsdator!

Jag har nyss stoppat i mig en äcklig toast. En enda liten toast blev min lunch. Jag vet inte varför, men jag äter inte lika mycket längre som i somras. Kanske lika bra det.

Ska nu göra lite läxa och sen ta på mig springkläderna och dra ut. Om det inte börjar regna vilket molnen skvallrar om.

Får se när jag bloggar nästa gång, förmodligen inte idag eftersom att det är Idol och Awkward ikäll! ;d

Asgamla bilder.. Tror dock inte att datumet stämmer, för om jag minns rätt så har man inte ljusstakar oktober.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0