Alone.

Shieet. Imorn ska jag ha origenteringsprov. Det som man bara har hört att man ska ha i 9an sen man var en liten tjej i 6an. Då man bara ååh neej, jag vill aldrig ha det! Sa man. Men så tänkte man att "men det är ju ändå så länge kvar, jag hinner bli bra" Men nu är man här i nian och ska ha provet. Och inte har jag blivit bättre inte.

Så imorgon är det jag, en karta, en kompass och skogen. Förhoppningsvis så kommer jag ut därifrån med rimlig och bra tid och alla kontroller hittade.

I detta ögonblick önskar jag att jag hade mina systrars origenteringskunskaper. Då hade jag ägt ut alla!(H)

Men så är ju inte fallet...

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till! :)

Det är inte så svårt faktiskt, du kommer klara det! :D

2011-09-20 @ 19:18:08
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0