Suck

Heej, den smått ofokuserade bloggaren för tillfället här! Tittar nämligen på Top model 17, och det är från Amerika. Det är en aning överdrivet tycker jag, den svenska versionen var lite mer lugn. Vilket jag föredrar när det gäller sånt här. Aja, det mest utstående som har hänt sen sist jag skrev är att klassen idag har tagit niornas årliga avslutningsfoto. Då får de som vill klä ut sig, och jag, Sofia och Alva föreställde Jönssonligan. Kanske kommer en bild någon gång, om jag orkar... Och sen igår på idrotten gick brandlarmet, på grund av att två stycken i min klass råkade kasta sig mot en madrass där larmknappen var bakom och så trycktes den in. Så kan det gå! Detta lär bli mitt sista inlägg för idag, så ha det bäst! Hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0