Ännu en sådan där "tråkig" update

Hej! Känner att det här blir ett mönster. Blogga, går ett par dagar, update, går ett par dagar, update osv osv. Känner inte behovet eller lusten att blogga, så jag ska nog ta en paus några dagar, för att se hur det är att inte behöva blogga. Sen får jag se hur det blir sen, om jag fortsätter..
 
Men igår var det karnevalståg i Heby. den var ganska kul. Bättre än förra året i alla fall! 
På kvällen käkade vi kräftor, räkor och sedan godis till filmen Love at first hiccup.
 
Idag har jag firat Tomas som fyller 16 och varit ute och gått.
 
Skola imorn - yeeey! Menar faktist det lite, gillar att gå i min nya skola, så spännande och nytt och fräsht för mig!:)
 
 
Vi får väl se när jag bloggar nästa gång...
 
Hejdå!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0