Ny som gymnasieelev

Hola people! Nu är även lilla jag än gymnasieelev. Hur gick det till? Tiden bara rinner iväg.
 
Så nu kommer lite info om mina dagar igår och idag.
 
Igår blev vi uppropade och fick träffa våran klass för första gången. Det vart direkt lite strul, inte kul, var redan nervös liksom. De sa Carolina till mig och inte Caroline och i allt virrvarr av folk fanns det ju chans att andra hette så. Så jag fick gå och fråga läraren till den klassen om det var Caroline, och det var det. Så det var jag och jag följde upp min klass. Sofia, min bästis, går i min klass så det är suuuuperbraaa! Men inte mina andra Heby-kompisar.
 
Klassen och klassföreståndarna är bra, har lekt lite lära-känna-lekar både idag och igår så det är inte så mycket främlingar längre. Min mentor(klassföreståndare) är danslärare där jag dansar(inte till mig dock) och en i min klass har jag gått i samma dansgrupp som- mycket kul! Nästan hela vår klass verkar rätt musikintresserad vilket är kul!
 
Vi är 31 stycken i klassen, så fatta hur svårt det är att lära sig alla namn!! Det kan nog ta ett tag..
 
-
 
Igår efter skolan gick jag och några "gamla" vänner till den närliggande stan och kollade i affärer och fikade. Passade även på att träffa min språkresekompis Ylva som har flyttat till Uppsala!:)
 
-
 
Japp, det var åter lite uppdatering. Snart kommer nog Sofia hit och då blir det hamburgare och myskväll!:)
 
Bye:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0