Mycket sagt.

Hheelluu!

Sitter i mitt kyliga rum, som i och för sig inte är lika kyligt när man tittar in i det. Det är ju så fint!♥ (Hähä.. Men tycker man om något så ska man tala om det, så det så!)

Nu har jag rådjur utanför fönstret igen, precis som förra vintern. Men de är ju söta som tur är!

Så till dagen, den har segat sig fram. Eller, den har väl gått rätt fort men vi hade vanlig skoldag för första gången på veckan så då känns det lite segt. Och den har varit som de flesta onsdagar med 9A - mycket prat, tjafs om skoltröjor (som nu är ganska bestämt, vad vi ska ha), en rörig idrottslektion osv. Men jag tycker ändå om min klass!:)♥

Blev lite sagt om vad jag tycker om i det här inlägget, haha. Men det är väl bra?! Och sen så tycker jag ju såklart om Sara, Alva, Sofia och alla andra av mina vänner! Och min familj, min släkt, mina ägodelar.. Ja listan kan göras lång!
På tal om listor, ni kan få se en annan sådan imorn om ni kikar in här då!;d

Hej då;*


En liten Caroline!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0