Om en vecka!!

*Pust*. Har haft en rätt "tuff" dag, den kördes igång med nationellt prov i Svenska. Smått jobbigt, och jag är inte nöjd med hur det gick för jag hann inte klart.. Och det fanns vissa svåra partier. Men jag hoppas att det gick bättre än det känns som.
Sedan blidde det en ovärd franskalektion (bara för att inte ställa till kaos i matsalen) och sen vårshowsplanering, som vi i min grupp fick ut så mycket av.. Sedan slutade vi, så dagen var väl inte lika jobbig som vanliga skoldagar. Men provet tog på mina krafter.

Igår åkte jag och Sofia till Katedralskolan på möte för extramusik, som vi vill gå på i höst. Om vi kommer in vill säga, på skolan och kören.
Måste göra ett sångprov.. Men det ser vi ju fram emot!!:D (...)

Nu ska jag kika in på hemsidan för gymnasievalet, ha det bäst!

Hej då!;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0