Smått läskigt

Håller på med min ansökan till gymnasiet, kollade igenom gymnasiekatalogen en gång för att se över så att jag verkligen har valt rätt. Och så inser jag hur många skolor och program jag har missat att kika närmare på. Men typ alla ligger så dåligt till i stan så jag håller mig till mina tidigare val.

Ska inte bekräfta min ansökan riktigt än, men snart..

Det är läskigt att växa upp ibland och stå inför stora val.

Men, jag har inte drömt om att jag har varit gravid än i alla fall!;)

Lycka till ni andra gymnasievalselever!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Våran hemsida stängde den 15 o.o Hoppas det går bra med ditt val kusin ;) ♥

2012-02-22 @ 15:34:37
Postat av: Sara

HAHA, tillskillnad mot vissa andra menar du ? ;) Fast det händer då och då fortfarande xd

2012-02-22 @ 15:58:09
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0