Utkast: Feb. 7, 2012

Amanda: Hallå, vi måste visa det där klippet för Carro!!!

*Hon fortsätter tjata om det, efter ett tag börjar inse att jag inte kommer gilla klippet.*

Jag
: Men neeeeej, det kommer handla om en orm eller hur?!

Amanda
: Men kolla, det är några tjejer som tror att det är en orm men det är bara en kabel.

Jag överväger att titta, får se början av klippet och det visar en kabel/orm som är typ 20 meter lång och minst lika tjock som en... ja det går inte att beskriva utan att visa.

Jag
: NEJ FY FAAAAAN, DET ÄR JU EN ORM!!! *Jag tittar genom fingrarna*

Amanda
: Men kolla bara, du måste!

I slutet av klippet förstår jag att det är en kabel... Men så högg den j*vlen mot kameran, och jag får veta att det varit en orm hela tiden. 
Jag hoppar upp från stolen och tror för ett ögonblick att jag ska spy och skriker skällsord mot henne.

Mina vänner är alltså extremt medvetna om min stora fobi för ormar..
Schysst asså, väldigt schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0