Världen är bra liten

Ojojoj, too much information for an afternoon.

Ja jag har ju blivit skapligt chockad idag. Har fått reda på lite saker om mig och andra.
Jag har tillexempel gått hos dagmamma i ett gammalt knarktillverkarhus. Min mamma ramlade och slog i magen sista månaden hon väntade mig. Kanske därför jag är som jag är..

Och så till en helt annan sak, min kusins flickväns mamma som jag träffade idag i Ryssjö är dagisfröken till Märstafamiljen i programmet Familjen annorlunda. De har ju flyttat till mina trakter, och jag vet även namnet på bebisen i mammans mage.
Jag tycker i alla fall att detta är jättecoolt, kändistokig som jag är!:)

Nu ska jag ta och smälta in allt, för detta var verkligen inte det mest chokerande. Vill ni höra om det får ni höra av er!

Summasumarum över detta: Världen är bra liten, alla är relaterade till alla.


Ett litet dagmammahäfte!

Ps. Melidifestivalen igår.. Hur f*n tänker folk?! Inte alls skulle jag tro!! (Nu pratar jag alltså om att Ranelids låt gick till final.)

Bisous= kyssar!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0