En resa hit och en resa dit.

Hejhej! Nu är jag hemma igen, för att i princip bara packa om. Om ni kanske undrar vart jag har varit, så har jag åkt Birkabåt! Riktigt kul har vi haft. Åkt en massa hiss som vanligt, ätit tills man får svårt att gå, kollat på filmen Smurfarna. badat på spa i jakuzzi bland annat, handlat - denna gång blev det inte så mycket godis med tanke på mitt nyårslöfte, ett par strupbyxor och två våriga nagellack! Det som var mindre kul var den hemska blåsten. Båten gungade myycket, enligt mig, så man blev lite sjösjuk. Och jag var typ livrädd. Men jag överlevde denna båtresa också!;) Och imorn bär det av mot Göteborg, vilket betyder ännu sämre bloggning i några dagar då jag inte ens har fixat några tidsinställda inlägg... Men jag är ganska säker på att ni klarar er!:) Ha det bra, Hej då!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0