Fredag den 13... OCH tjugondedag Jul!...

Är det idag om ni av någon anledning skulle ha missat det. Dock har jag inte gått och tänkt på det så väldigt mycket, har liksom glömt bort det.

Kan berätta om mina värsta fredag den 13-händelser.

För några år sedan då det var just den dagen, tror jag iaf, skulle jag sätta i en sladd i stereon och samtidigt satte mamma i andra änden av kontakten i eluttaget och ja ni kan väl gissa vad som hände - Jag fick en ordentlig elstöt genom armen.
Fick åka snabbt till sjukhuset och ta kissprov och så. Stannade där i flera timmar, men som tur var visade det sig tillslut att det inte var något fel på mig.
Faast undrar om det kan visa sig i efterhand, för jag är ju inte heelt normal nu, enligt vissa..?

Och när jag gick i förskolan, ettan eller något sådant minns jag att jag tappade min goda bulle på marken och jag blev jätte sur och ledsen- antar jag. Och sen var det något mer den dagen som inte var så jättekul.
Men då var jag liten, kom ihåg det!

Har ni några hemska fredag den 13-händelser? Berätta gärna isåfall!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0