Fredag!!!!!!!!!!!!!!

Hej! Ska snabbsammanfatta dagen hitills.
Skola som vanligt, höll på att missa bussen - fick springa som en galning. Vi kollade klart på filmen Världarnas krig, som var asbra, på engelskan. Någon som sett den?:D
På matten höll vi på med Ipad's. Vi hade fritt så jag höll på och göra musik med någon app.
På so;n hade vi fortsatt prov. Jättekul. Missade nästan bussen, igen, på grund av det.
   Sen kom jag hem och hittade en glad överasskning i brevlådan- min Fridakalender för 2012!:D Så höll på och skriva i den och sedan pluggade jag till musikprovet.
-
Och nu sitter jag här i säng med sötaste(enligt henne) Linnea brevid mig som håller på med sin mobil. Ikväll ser förmodligen planerna ut som följer, träffa min söta granne Sara!♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra! Då kan jag få bilden på Eric!!!:)<3

2012-01-27 @ 20:16:58
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0