Gäst-inlägg av Alva!

Hej!

Som ni kanske har märkt så har Carro åkt till Göteborg och kan inte skriva i bloggen lika mycket.
Så hon har bett mig göra ett inlägg vilket är lite ovanligt eftersom jag själv inte har nån blogg.
Och jag vet inte vad jag ska skriva heller...

Meen jag kan väl improvissera tills jag hittar på något vettigt ;)
Jag heter Alva för er som inte läste rubriken och jag går i samma klass som Carro och hon är en av mina bästa vänner.
Så jag kan börja berätta kort om min dag som inte har varit så bra...

Sov endast 4-5 timmar och tror att det beror på att jag har satt upp en skylt som höll min nervositet uppe.
Jag har huvudvärk.
När jag gick ut med hunden så "lekte" jag vid ett dike och jaa... jag ramlade i med foten så jag sprang hem.
Dumt nog har jag samma strumpa på mig som då...

Nu vet jag! Jag kan berätta om hur jag och Carro blev så bra vänner som vi är idag!

Allt börjde med en kall torsdags eftermiddag, vi hade idrott.
Vi var båda inte med så vi skulle gå ut och gå. vi hade inte pratat så mycket tidigare och jag minns inte om vi pratade så mycket men lite snack blev det iaf;)
Vi insåg att vi skulle bli sena tillbaka så vi liftade med en lite skolbuss. Han plockade upp oss och vi kom i tid.
Vi tyckte att det var jätte kul även om det låter fånigt nu.
Enda sen dess har vi bara blivit tajtare och tajtare och det går verkligen inte att vara osams länge på varandra.
Och jag är enormt glad att allt de inträffade för troligen hade inte mitt liv sett ut som det gör idag.

Kort sagt så kan små saker få stora betydelser.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva om de eftersom det var så det gick till (vad jag minns iaf)

Jag tänkte stänga ner här nu och sätta mig vid tvn och kolla om det finns nåt sevärt.

Såå Hejdå! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0