Hej och då.

Imorgon börjar jag skolan igen. Sista terminen i grundskolan. Sista terminen i Heby Skola! Sen är det slut på det "lätta". 
Det var jobbigt nog att sluta sexan och lämna trygga lilla mellanskolan. Men då visste man åtminstonde att många i min dåvarande klass skulle man få se i korridorerna varje dag. 
Men nu i höst är det meningen att jag ska till en helt annan skola där jag knappast kommer få se många av mina gamla klasskamrater. 
Det kommer troligen att bli en utmaning. 
Så nu vill jag ta vara på den sista (och förmodligen jobbigaste med tanke på alla kommande prov) terminen på Heby Skola.

Gör det ni med alla nior där ute (fast med eran skola)!

Good luck in life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0