Hejpådig.

Sitter här, i soffan. Lyssnar på en fransk låt med Edith Piaf.

En lite, lite kul sak;
Vi har engelskaläxa och ska aktivera en slags hemsida. Och träna på glosor. Och jag var inte alls beredd på att datorn skulle säga det jag översatte högt, så jag ryckte till ordentligt. Haha. Känner ni igen er, 9A-are?

Nu tänkte jag visa dagens händelser i skolan på det gamla hederliga sättet.

Handledartid: Snack om skolresa och tjafs om klasströjor.

So:
Plugg till provet typ.

No:
En snutt film och ett stycke svara på frågor.

Musik:
Träna till provet i musikteori.

Lunch:
Fiskgratäng och potatis - tuggumi efter det! Häng vid skåpen och gå till idrotten.

Idrott:
Skridskor! Ganska kul faktiskt, då det var skapligt länge sedan sist! Körde limbo och spelade lite ishockey.

Svenska:
Göra klart utkastet till novellen.

Sedan har jag pluggat lite, som alla andra dagar som har varit den här veckan.


Datormedbristpåbilder. För Saras skull!:D

Ha det bäst, hejdå!;*


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihih, gud vad gulligt av dig!:D<3

2012-01-25 @ 18:24:22
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0