Långt

Ojoj, förlåt för den usla uppdateringen. Men än är den inte så usel som en viss grannes... Var ett tag sen nu hörru!!
 
Jag har alltså varit neråt i landet och eftersom att jag fortfarande inte kan blogga från mobilen så har jag inte kunnat uppdatera er om vad som hänt. Men jag har varit med Annika och hennes familj, lekt med fina Loa bland annat. Och varit på Liseberg!! Som jag har längtat dit! Mycket folk och evighetslånga köer var det(stod i en kö i ca en timme...), men vi fick också plats att åka som tur var!
Jag åkte Atmosfear(Europas högsta fritt fall), det var askuuul! Men en aning läskigt, fast eftersom att jag åkte två gånger så var det inte så farligt. Men asså, när jag satt där uppe och väntade på att den skulle släppa, f*n vad nervös jag var! Kunde knappt prata. Och när den väl släppte skrek jag som en stucken gris, tills jag inte kunde få ut ett ljud längre. För efter ett tag(typ en halv sekund) var det nästintill omöjligt att få ut något ljud för mig! Det var väl något med allt tryck av farten. Och känslan i magen, fyy 17 vad det kändes! Men stolt är jag i alla fall, som vågade!!;)
Under min visit i parken hann jag träffa en kompis från språkresan som också var där- passande nog! Vi bytte väl endast ca fem meningar men ändå, det var kul att ses så snart efter resan!
 
När jag kom hem idag packade jag upp och lade fram grejer till nästa resa som blir av imorn, ska till stugan, och åkte sedan till Alva som fyller år idag! Det var kuuul att träffas igen efter typ 4 veckor! Var där en halvtimme ungefär och nu är jag hemma igen, och nu är hela familjen hemma så allt känns prima! Förutom min förkylning då..
 
Menmen, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0