9 dagar kvar!

Heej! Idag har det hänt grejer! Vid halv elva imorse åkte jag med moppen till vårdcentralen för att ta den andra sprutan mot livmoderhalscancer. Den gjorde inte lika ont som den första, överraskande nog! Sedan fortsatte jag mot Vittinge för att träffa Rebecca. Vi pratade och fixade mest inför resan nästa vecka. Jag hade en mycket trevlig dag där i alla fall, och solen har ju tittat fram ordentligt idag faktiskt!:D
 
En sak Rebecca och jag fixade idag var en blogg som vi har gemensamt, den kommer handla om språkresan alltså. Det är där jag kommer blogga under min vistelse där, och även innan och troligen lite efter. Så följ gärna den bloggen!:)
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN OCH REBECCAS SPRÅKSESEBLOGG!!!
 
 
Randooom pic!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0