Första dagen på Sommarlovet 2012

Min trötthet börjar komma så ska väl ta och lägga mig snart. Såhär tidigt på lovet kanske ni tänker, meen mitt försvar är att jag ska upp "tidigt" imorn, så då är det bara att ta och lägga sig.

Var på sista UG-träffen för terminen tidigare ikväll, vilket var riktigt trevligt!! Mat, fika, lek och prat var vad vi sysselsatte oss med. Lite sorgligt var det också då våran ledare ska sluta.. Men hoppas det blir bra ändå!

Min dåvarande konfaledare var där också, med sin son som är kanske runt 3. En kille skulle säga en sak och då vänder sig barnet mot UG-ledaren och frågar "Är det där en tjej?", snart utbrast alla i skratt.. Haha, det var sjukt kul! Kan tillägga att killen inte alls ser ut som en tjej, haha. Söta småbarn!


Random picture..

Ha det bäst, hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0